[REQUEST] Borderlands Pre Sequel Achievement Saveset/Gamesave - Xbox 360

LowMango Apr 5, 2015

  1. Lo

    LowMango Rookie
    5/47

    Joined:
    Jul 20, 2013
    Messages:
    8
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    10
    Console:
    Xbox
    If anybody knows or has a save set (either modded or legit - don't mind) for Borderlands: The Pre Sequel! With a save for almost every achievement that would be perfect. That's the whole 1370G/1370G.

    Since I recently purchased The Handsome Collection and managed to unlock every achievement on the XB1 version of BL2 on both consoles with save sets, looking to do the same with Pre Sequel since you can upload saves to XB1.

    I looked all over the web and I couldn't find a single Xbox 360 Achievement Save or Load and Pop for Pre Sequel. I also have posted this in multiple forums.

    Please let me know if you have or find anything! Not only you'll help me but I'm getting saves for my friends too. Thanks!!!
     
  2. Xi

    Xillll Member
    25/47

    Joined:
    Dec 2, 2014
    Messages:
    54
    Likes Received:
    22
    Trophy Points:
    25
    Gender:
    Male
    I don't think that there's one. Why don't you work on one?
     
  3. Lo

    LowMango Rookie
    10/47

    Joined:
    Jul 20, 2013
    Messages:
    8
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    10
    Console:
    Xbox
    I don't have a lotta time sadly, although I'll offer £20 (like $37) to anyone willing to make a set!
     
  4. Ph

    Phantomewedge Newbie
    5/47

    Joined:
    Aug 10, 2017
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    5
    Gender:
    Male
    Console:
    Xbox
     
  5. Ph

    Phantomewedge Newbie
    5/47

    Joined:
    Aug 10, 2017
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    5
    Gender:
    Male
    Console:
    Xbox
    [QUOTE = "LowMango, post: 788728, membre: 540577"] Si quelqu'un connaît ou a enregistré un ensemble de sauvegarde (soit modded ou legit - pas l'esprit) pour Borderlands: The Pre Sequel! Avec un gain pour presque toutes les réalisations qui seraient parfaites. C'est tout le 1370G / 1370G.

    Depuis que j'ai récemment acheté The Handsome Collection et j'ai réussi à débloquer toutes les réalisations sur la version XB1 de BL2 sur les deux consoles avec des jeux de sauvegarde, je cherche à faire de même avec Pre Sequel car vous pouvez télécharger des sauvegardes sur XB1.

    J'ai regardé partout dans le web et je ne pouvais pas trouver un seul Xbox 360 Achievement Save ou Load and Pop pour Pre Sequel. J'ai également publié ceci dans plusieurs forums.

    Permettez-moi de savoir si vous avez ou trouvez quelque chose! Non seulement vous allez m'aider, mais je reçois des économies pour mes amis aussi. Merci! [/ QUOTE]
     
  6. Ph

    Phantomewedge Newbie
    5/47

    Joined:
    Aug 10, 2017
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    5
    Gender:
    Male
    Console:
    Xbox
    Super bien le contenue
     

Share This Page

Close