1. dave hudson

    dave hudson Botty Destroyer XPG Administrator
    205/282

    Joined:
    Oct 18, 2010
    Messages:
    5,247
    Likes Received:
    2,352
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    blackburn
    Console:
    Xbox
    Does anyone have a x-clamp kit going spare they dont want and possibly for free cough cough love you all as ive just been given a j/tagable 360 xenon model 2006 and it has the dreaded 3 ring of death sooo gonna do a reflow but wanna remove the shitty clamps sooo if yah love me and feel generous ill love yah forever id pay but broke at the moment.
     
  2. Bu

    Bullet Guest


    Dave send me your address and i ll sort you out with a set .
    Its basically just m5 screws and nylon washers bud ;)
     
  3. dave hudson

    dave hudson Botty Destroyer XPG Administrator
    0/47

    Joined:
    Oct 18, 2010
    Messages:
    5,247
    Likes Received:
    2,352
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    blackburn
    Console:
    Xbox
    Cheers jay very much appreciated mate thanking you soooo much
     
  4. Bu

    Bullet Guest

    Seriuosly its np , just make sure you do a proper reflow and not just a clamp fix becuase it wont last.
    Personally i would recommend a reflow and replace the oroiginal clamps, just bend them a little to give them thier tension back.
     
  5. dave hudson

    dave hudson Botty Destroyer XPG Administrator
    0/47

    Joined:
    Oct 18, 2010
    Messages:
    5,247
    Likes Received:
    2,352
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    blackburn
    Console:
    Xbox
    im gonna do a proper reflow gonna get some liquid flux when i get paid and do i proper job,hmm on a second note i wont be able to fix it just yet cant find my torx bits arghhhhhhh bastard yah.
     
  6. lukeyd2k10

    lukeyd2k10 Xbox360 Board Moderator Gold Subscriber
    0/47

    Joined:
    Jan 29, 2010
    Messages:
    1,024
    Likes Received:
    35
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Console:
    Xbox
    if ya ever need some artic silver, i got sent 4 times what i should of got sent :p so hve some spare :thumbsup:
     
  7. dave hudson

    dave hudson Botty Destroyer XPG Administrator
    0/47

    Joined:
    Oct 18, 2010
    Messages:
    5,247
    Likes Received:
    2,352
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    blackburn
    Console:
    Xbox
    im all good for artic silver mate got a big ass tube of the stuff,just cant bloody find my torx so i cant take it apart grrrrr well annoyed lol
     
  8. XPGBuSh

    XPGBuSh XPG'S FIFA KING XPG Retired Staff
    205/282

    Joined:
    Oct 23, 2010
    Messages:
    8,125
    Likes Received:
    1,532
    Trophy Points:
    205
    Gender:
    Male
    Location:
    England
    Console:
    Playstation 4
    i got a few kits if u ever run out m8
     

Share This Page

Close