Do they care anymore and achiev modding

gmerdude Jan 6, 2013

  1. gmerdude

    gmerdude Newbie
    0/47

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    473
    Likes Received:
    34
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    Everywere
    Console:
    Xbox
    So I posted a forum in the right section were enforcement looks at an asked them to reset me and hope not to be banned which I'm sure I wouldn be since its a first and it's been like a month and nothing at all and my friends have even reported me
     
  2. Bu

    Bullet Guest

    Why would you even do that lol....

    Chances are you wouldnt have been banned anyways!
     
  3. gmerdude

    gmerdude Newbie
    0/47

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    473
    Likes Received:
    34
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    Everywere
    Console:
    Xbox
    Idk lol it's my main account and just wanted the reset or ban over and done with I guess making another account for modding an such
     
  4. jayt180703

    jayt180703 i think ive broke it
    0/47

    Joined:
    Jul 27, 2011
    Messages:
    1,976
    Likes Received:
    282
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    PLAYBOY MANSION .
    Console:
    Xbox
    as bullet said why would you even do that its like drink drivining then stopping at a police station with a can of beer in your hand and asking for directions foolish . you should have made youre other account for modding and leave the other account if they did ever discover it had modded score etc in the future you would have youre answer then .
     
  5. iizepic

    iizepic Newbie
    0/47

    Joined:
    Dec 3, 2012
    Messages:
    64
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    Console:
    Xbox
    Expect a gamer score reset and you will have the awesome cheater branded on your tag lovely :)
     
  6. gmerdude

    gmerdude Newbie
    0/47

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    473
    Likes Received:
    34
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    Everywere
    Console:
    Xbox
    Lol I am okay with this
     
  7. Tony B

    Tony B Ťサ∑ ㄕ◊к∑㎡◊и Lifetime Gold
    185/188

    Joined:
    May 21, 2012
    Messages:
    3,294
    Likes Received:
    717
    Trophy Points:
    185
    Gender:
    Male
    Console:
    Xbox One
    I actually do want the Cheater tag :LOL:
     
  8. andygee1987

    andygee1987 XPGEE Lifetime Gold
    0/47

    Joined:
    Jun 26, 2011
    Messages:
    1,802
    Likes Received:
    334
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    England
    Console:
    Playstation 4
    I would like the cheater on my profile haha be better then pro or what ever! There boring.

    Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
     
  9. K Ron Spliffs

    K Ron Spliffs Mr. GreenThumb
    45/47

    Joined:
    Apr 18, 2010
    Messages:
    605
    Likes Received:
    190
    Trophy Points:
    45
    Gender:
    Male
    Console:
    Xbox
    I have tried this with my main account, called M$ up and told them my roommate modded my GS to 400,000. They told me they would put a note on my account, and I have yet to be reset, it has been 3 years.

    To bad your the only one that can see the cheater status though, wish it was a label for all to see.
     
  10. gmerdude

    gmerdude Newbie
    0/47

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    473
    Likes Received:
    34
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    Everywere
    Console:
    Xbox
    Lmao 3years I give up and yea I'd be proud to have it on my pro for all to see and play COD and insta ban from everyone lmfao
     
  11. IIEvolution85II

    IIEvolution85II Gamerscore Wreckage :) Gold Subscriber
    0/47

    Joined:
    Aug 9, 2011
    Messages:
    4,880
    Likes Received:
    705
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    XPG all the Time!!!!
    Console:
    Xbox
    How big is your GS ANYWAY LOL :p
     
  12. gmerdude

    gmerdude Newbie
    0/47

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    473
    Likes Received:
    34
    Trophy Points:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    Everywere
    Console:
    Xbox
    Lmfao 60000


    Sent from my iPad using Tapatalk HD
     

Share This Page

Close